Otto Bekouw benoemd als Strategic Global Account Executive bij Aon Nederland

Rotterdam, 1 juni 2016 - Bij verzekeringsmakelaar en risicoadviseur Aon Nederland gaat Otto Bekouw (44) per 1 september 2016 als Strategic Global Account Executive het Global Accounts team versterken. Zijn taak is gericht op het verstevigen van de dienstverlening bij bestaande relaties en business development.

Otto Bekouw neemt jarenlange ervaring mee vanuit verschillende grote bedrijven. In zijn laatste rol bij Royal Philips als hoofd Insurance & Risk Management was hij verantwoordelijk voor het wereldwijde verzekeringsprogramma, Risk Engineering en employee benefits. Ook was hij tot 2014 als vicevoorzitter verbonden aan de NARIM (Nederlandse Associatie van Risk & Insurance Managers) en won hij in 2015 de NARIM Award.

Stefan Weda, directielid van Aon Risk Solutions, is blij met deze aanstelling. “Met Otto hebben we een absoluut zwaargewicht binnengehaald die zijn sporen in de risico- en verzekeringsmarkt ruimschoots heeft verdiend. Hiermee versterken wij onze positie als marktleider in de Nederlandse en internationale markt. Otto brengt waardevolle expertise mee op het vlak van verzekeringen en risicomanagement, met name vanuit klantzijde. Dit zorgt ervoor dat we nog beter aansluiting vinden bij klantbehoeften.”

Beeldmateriaal

Otto Bekouw

Bovenstaande afbeelding is in hoge resolutie te downloaden door erop te klikken.

Aon plc, genoteerd aan de effectenbeurs van New York (NYSE:AON), is een toonaangevende wereldwijde adviseur op het gebied van risicomanagement, makelaar van (her)verzekeringen en biedt HR-oplossingen en outsourcing services. Onze organisatie heeft wereldwijd meer dan 72.000 medewerkers in ruim 120 landen en heeft maar een doel: het innovatief ondersteunen van klanten op het gebied van risico’s en mensen. We empower results: wij delen onze kennis en data, zodat klanten zich kunnen blijven bezighouden met succesvol ondernemen.

In Nederland heeft Aon negen vestigingen met 1.660 medewerkers. Aon maakt deel uit van Aon plc in Londen, Verenigd Koninkrijk. Ga naar www.aon.nl voor meer informatie over Aon en naar www.aon.com/manchesterunited om meer te lezen over het wereldwijde partnership met Manchester United.