Aon voegt alle UMG-merken samen onder dezelfde naam

Ook Meeùs, IAK en Kröller vanaf 1 september verder als Aon

Rotterdam, 3 september 2018 – De merken Meeùs, IAK en Kröller gaan vanaf 1 september verder onder de naam Aon. Hiermee markeert de risico- en verzekeringsadviseur de volgende fase in de integratie van de Unirobe Meeùs Groep. De UMG-labels Kröller, HR Financials Group, Niehoff Werning & Kooij en Flexis Groep zijn al eerder samengevoegd onder de Aon-vlag.

Met deze stap geeft Aon uiting aan het feit dat het alle expertise samenbrengt onder één dak. Niet de grenzen van afdelingen en labels zijn leidend, maar het beste resultaat voor klanten. Het onderstreept bovendien de betekenis van het Keltische woord Aon zelf: eenheid.

Woord en daad
“Door na de integratie van de bedrijfsonderdelen deze ook dezelfde naam te geven, laten we niet alleen in daad, maar ook in woord zien dat we één team zijn,” zegt Arjen Vissers, Managing Director Marketing & Communications binnen Aon. “Daarmee geven we uiting aan de saamhorigheid die we als collega’s ervaren, zijn we in Nederland en internationaal herkenbaar voor klanten en brengen we alle dienstverlening op het gebied van Risk, Retirement & Health eenduidig en herkenbaar onder de aandacht.”

Aon plc (NYSE:AON) is een toonaangevende wereldwijde dienstverlener op het gebied van risk, retirement en health. Aon analyseert de personele risico’s en bedrijfsrisico’s, geeft passend risicoadvies, zorgt voor de (financiële) oplossing en staat klanten bij als een incident de bedrijfscontinuïteit bedreigt. Zo helpen wij klanten succesvol te ondernemen.

Aon heeft in Nederland 15 locaties met 2.600 medewerkers en wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers in ruim 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.