Aon versterkt zich met twee managing directors Change en Operations

Rotterdam, 5 september 2022 – Aon plc (NYSE: AON), toonaangevend wereldwijd professioneel dienstverlener, heeft per 1 september Esther Lubberink en Gijs Waterschoot aangesteld als managing directors voor respectievelijk Operations en Change. Met deze benoemingen versterkt Aon zijn bedrijfsonderdeel Operations.

Esther Lubberink wordt managing director Operations, een nieuwe rol binnen het Operations-domein. Zij gaat de afdelingen Client Services, Policy Management & Invoicing en Fiduciary Accounting aansturen. Esther heeft een brede achtergrond in de financiĆ«le dienstverlening. Met haar drive om processen vanuit het perspectief van de klant te verbeteren, geeft zij een nieuwe impuls aan de klantreis binnen Aon. Esther over haar nieuwe functie: “Ik kijk ernaar uit om samen met het team onze processen te optimaliseren, zodat wij onze klanten een nog betere ervaring bieden. Mijn doelstelling is om niet alleen vanuit Operations, maar juist vanuit een ketenperspectief onze dienstverlening verder te verbeteren.“

Gijs Waterschoot vervult de rol van managing director Change. Hij heeft veel ervaring met het aansturen van transities en het opbouwen van teams. De laatste vier jaar was hij werkzaam als Head of Strategy & Performance Personal Banking binnen ABN AMRO. Gijs over zijn nieuwe rol: “De wereld verandert snel. De snelheid en de manier waarop Aon hierop voor klanten en medewerkers inspeelt, is bepalend voor het succes. Met een gezamenlijk doel kunnen we succesvol veranderingen doorvoeren. Hierbij zie ik voor mijzelf een belangrijke rol weggelegd om mensen te verbinden.”

COO Veronique Christiaans-Joosten: “Met de kennis, kunde en energie die Esther en Gijs meebrengen, zet Aon opnieuw een belangrijke stap in het verbeteren van de processen en systemen. Zo ondersteunen we onze klanten en medewerkers steeds beter.”