Koen Kerstens per 1 november benoemd als director business optimization bij Aon

Rotterdam, 22 november 2022 – Aon plc (NYSE: AON), toonaangevend wereldwijd professioneel dienstverlener op het gebied van risico-, pensioen- en gezondheidsoplossingen, heeft Koen Kerstens per 1 november 2022 aangesteld als director business optimization. Met deze benoeming versterkt Aon het bedrijfsonderdeel Health Solutions.

Kerstens is sinds 2009 werkzaam voor Aon. In die periode bekleedde hij verschillende rollen, waaronder data analytics consultant, health consultant en product manager. De laatste vier jaar was hij manager van het propositie- en campagneteam binnen Health Solutions. Als director business optimization wordt Kerstens verantwoordelijk voor efficiëntie in werkprocessen, kennisborging en geïntegreerde proposities. Daarbij zal een sterke focus komen te liggen op het gebruik van technologie en data. Met deze stap is hij toegetreden tot het management team van Health Solutions.

Kerstens over zijn nieuwe rol binnen Aon: “Als director business optimization krijg ik een uitdagend en breed takenpakket. Samen met de teams kan ik zo echt het verschil maken in het verder verbeteren en vernieuwen van de dienstverlening aan onze relaties. Ik kijk er daarom ontzettend naar uit.”

Lex Moerings, Chief Health & Wealth Solutions bij Aon: “Ik ben er trots op dat we met de benoeming van Koen ons management team vanuit de eigen gelederen hebben versterkt. Zijn ervaring binnen Aon en ons onderdeel Health Solutions is zeer waardevol. Ik ben blij dat het mt van Health Solutions nu compleet is en we ons volledig kunnen richten op het leveren van nog meer toegevoegde waarde voor onze klanten.”

Aon’s Health Solutions helpt een werkklimaat te creëren dat motivatie, betrokkenheid en vitaliteit stimuleert, waardoor medewerkers zich veerkrachtiger voelen en beter presteren. Het leidt tot een hogere productiviteit, lager ziekteverzuim, verbeterde klanttevredenheid en daarmee een hogere marktwaarde van de organisatie.