Nieuwe benoemingen bij Aon

Rotterdam, 4 oktober 2022 – Aon plc (NYSE: AON), toonaangevend wereldwijd professioneel dienstverlener op het gebied van risico-, pensioen- en gezondheidsoplossingen, heeft per 1 oktober Floor Smid aangesteld als head of Wellbeing & Resilience. Hester Cornelissen en Richard Korteling zijn benoemd tot respectievelijk director broking Delivery & Consulting en managing director Commercial Lines Affinity. “We zijn er trots op dat we grotendeels vanuit de eigen geledingen de benoemingen kunnen aankondigen,” aldus Michiel van Meer, Chief People Officer bij Aon Nederland.

Floor Smid
Met de benoeming van Smid versterkt Aon zijn afdeling Corporate Wellness, binnen het bedrijfsonderdeel Health Solutions. Smid werkte sinds 2014 bij Richting, een arbodienst en kennispartner op het gebied van verzuim, inzetbaarheid en arbeidsomstandigheden. Ze heeft daar verschillende rollen vervuld, het laatste jaar als commercieel eindverantwoordelijke.

Hester Cornelissen
Als MT-lid van Aon Health Solutions wordt Cornelissen onder andere medeverantwoordelijk voor de groeidoelstellingen en het realiseren van de Resilience-propositie. Zij was als managing director verantwoordelijk voor Commercial Lines Affinity.

Richard Korteling
Korteling, voorheen manager Sales Activatie Zakelijk, wordt verantwoordelijk voor Marketing, Broking en Sales van het segment Small Enterprise (SE) binnen Affinity en volgt hiermee Hester Cornelissen op.

Aon is in the business of better decisions. Wij zorgen ervoor dat onze klanten beter geïnformeerd en geadviseerd worden, om de levens van mensen over de hele wereld te beschermen en te verbeteren. Hiermee helpen we onze klanten bij het laten groeien van hun organisatie. Dit doen wij met 2.500 collega’s in Nederland en in samenwerking met 50.000 collega’s in meer dan 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.