Aon benoemt Mark van Veen tot Managing Director Property & Risk Control

Rotterdam, 26 augustus 2020 – Verzekerings- en risicoadviseur Aon benoemt Mark van Veen (37) als Managing Director Property & Risk Control. Als Managing Director Property & Risk Control is hij verantwoordelijk voor de leiding aan het broking team van Aon Nederland en de retentie en groei van de klantenportefeuille. Een uitdagende rol, want de verharding in de verzekeringsmarkt zet ook in 2020 stevig door. Hierin is een grote rol weggelegd voor Aon’s broking team om ervoor te zorgen dat hun klanten goed verzekerd blijven.

Oude bekende voor Aon Nederland

Mark is geen onbekende voor Aon Nederland en het team. Hij is al werkzaam voor Aon vanaf 2007. Vanuit de functie van Broking Director International Property maakte hij in januari 2017 de overstap als Practice Leader International Property. Vervolgens verhuisde hij in oktober 2017 naar Singapore. Daar vervulde Mark tot op heden de functie van Placement Director Energy & Mining voor Aon Asia.

Enthousiaste reacties

Mandy van der Zalm, Aon’s Chief Broking Officer, is verheugd over de terugkomst: “ Ik ben blij dat Mark met zijn ervaring, kennis en visie, gecombineerd met zijn enthousiasme, terugkeert bij het team.”