Aon stelt nieuwe Industry Director en Broking Director aan

Rotterdam, 3 maart 2021 - Risico- en verzekeringsadviseur Aon heeft deze maand Willem Schrijver en Camiel Steinhart aangesteld als respectievelijk Industry Director Energy en Broking Director.

Willem Schrijver

Willem Schrijver (53) is per 1 maart 2021 aangesteld als Industry Director (new) Energy. Schrijver heeft jarenlange ervaring als underwriter en manager bij Delta Lloyd. Hij heeft zich de laatste jaren vooral beziggehouden met Renewable Energy-projecten, onder meer op het gebied van Offshore Wind en Solar. Met zijn ervaring voegt hij hoogwaardige kennis toe aan Aon’s (new) Energy-team en zal daarmee een centrale rol spelen bij de ontwikkeling van producten en services op het gebied van de energietransitie.

Camiel Steinhart

Camiel Steinhart (53) komt per 15 maart het Facultatief Benelux Team van Aon’s Reinsurance Solutions versterken. Steinhart is al meer dan 25 jaar werkzaam in de herverzekeringsbranche en bekleedde diverse functies bij Hudig-Langeveldt, PWS, Guy Carpenter (Zürich) en recentelijk THB. Met zijn komst als broking director worden de facultatieve diensten naar klanten verder uitgebreid en versterkt, zodat in deze uitdagende alternatieve herverzekeringsoplossingen en -capaciteiten kunnen worden geregeld voor grote en/of gecompliceerde risico’s.

Aon is adviseur op het gebied van risico-, pensioen- en gezondheidsoplossingen. Wij helpen onze klanten om hun doelen makkelijker te bereiken. Dit doen we door ze verantwoord risico’s te laten nemen. Wij analyseren de risico’s, bieden daar onafhankelijke en duurzame (verzekerings)oplossingen voor aan en staan onze klant bij als een risico zich voordoet. Aon heeft in Nederland 14 locaties met 2.600 medewerkers en wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers in ruim 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.