Annemarie Rosebeek benoemd tot Chief Affinity bij Aon

Rotterdam, 19 november 2019 - Annemarie Rosebeek (52) is per 1 januari 2020 benoemd tot Chief Affinity bij risico- en verzekeringsadviseur Aon. Affinity is onderdeel van Commercial Risk Solutions en biedt op maat gesneden verzekeringsoplossingen voor zowel consumenten als de small enterprises(SE)-markt. Rosebeek zal zich in haar rol focussen op het verder uitbreiden van deze dienstverlening. Met de benoeming treedt zij ook toe tot de directie van Commercial Risk Solutions, Health Solutions & Affinity (CRH & A).

Versterking voor het directieteam

Marc van Nuland, CEO en Country Manager Aon Nederland, is verheugd met de komst van Annemarie Rosebeek. “Annemarie is een gedreven strategische professional uit de bancaire sector met een sterke focus op commercie, marketing, digitale transformatie en proposities. Haar jarenlange ervaring binnen de sales en marketing, gecombineerd met haar leiderschapsstijl, maakt Annemarie een zeer welkome versterking voor het directieteam.”

Positieve lijn doorzetten

Annemarie Rosebeek: “Aon is een internationaal gerenommeerd merk en marktleider op het gebied van maatwerkverzekeringsoplossingen. De Affinity en SE-portefeuille laat mooie progressie zien, maar tegelijkertijd zijn er nog veel strategische uitdagingen met betrekking tot klantproposities, het uitbouwen van (online) salesfunnels en digitalisering. Ik kijk ernaar uit om daar samen met het team aan te werken.”

Commercieel zwaargewicht

Annemarie Rosebeek brengt vijfentwintig jaar aan commerciƫle, strategische en marketingervaring met haar mee. Rosebeek werkte hiervoor als Director Commercial Marketing & Sales Europe bij ABN AMRO Private Banking, waar zij tevens lid was lid van het MT.

Nieuwe CHR & A-directie 2020

Met deze benoeming bestaat de directie van Commercial Risk Solutions, Health Solutions & Affinity per 1 januari uit de volgende directieleden:

• Marc van Nuland, country manager Nederland & CEO van Aon CRH & A
  • Ron Gardenier, Chief MGA