John Cullen benoemd als commissaris bij Aon Nederland

Rotterdam, 3 september 2015 - De heer John Cullen (1964) is op 15 juli 2015 benoemd als lid van de Raad van Commissarissen bij verzekeringsmakelaar en risicoadviseur Aon Nederland. De heer Cullen is sinds 1994 werkzaam voor Aon in de functie van Chief Financial Officer (CFO), eerst voor de activiteiten van Aon in Azië (12 landen) en daarna voor de activiteiten in het Verenigd Koninkrijk. Sinds 2008 is de heer Cullen CFO van het wereldwijd opererende bedrijfsonderdeel Aon Risk Solutions (120 landen).

Hij volgt hiermee de heer Greg Besio op die zes jaar lid was van de Raad van Commissarissen van Aon Nederland.

De heer Cullen is benoemd voor een periode van vier jaar. De Raad van Commissarissen van Aon Nederland bestaat nu uit zes leden, te weten Gerard Hoetmer (voorzitter), Barbara Baarsma, John Cullen, Jeroen Drost, Jos Nijhuis en Dick Verbeek.

Aon Nederland is toonaangevend adviseur in risicomanagement, employee benefits en (her)verzekeringen. Wij zetten ons in om onze klanten de best mogelijke oplossingen te bieden. Aon heeft maar een doel: het innovatief ondersteunen van klanten op het gebied van risico’s en mensen. Dit doet Aon door zijn kennis en data te delen, zodat klanten zich kunnen blijven bezighouden met succesvol ondernemen. Aon noemt dit Empower Results. Onze organisatie heeft wereldwijd meer dan 69.000 medewerkers in ruim 120 landen met circa 500 kantoren.

In Nederland heeft Aon 9 vestigingen met 1.750 medewerkers en maakt deel uit van Aon plc in Londen, Verenigd Koninkrijk. Hiermee is Aon een van de grotere financiële dienstverleners ter wereld. Aon staat genoteerd aan de effectenbeurs van New York (NYSE:AON).

Ga naar www.aon.nl voor meer informatie over Aon en naar www.aon.com/manchesterunited om meer te lezen over het wereldwijde partnership met Manchester United.