Nieuwe benoemingen Aon Risk Solutions

Rotterdam, 2 maart 2016 - Risicoadviseur en verzekeringsmakelaar Aon Nederland heeft vier nieuwe benoemingen gedaan binnen Aon Risk Solutions. Alle benoemingen zijn sinds 1 februari van kracht.

Hugo Wegbrans (49) is benoemd tot Chief Broking Officer (CBO) voor Aon Risk Solutions Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Wegbrans begon zijn carrière in 1986 bij Bekouw Mendes en vervulde vervolgens diverse functies binnen Aon. Wegbrans was sinds 2011 directielid van Aon Risk Solutions in Nederland.

Stefan Weda (46) is benoemd tot CBO voor Aon Risk Solutions in Nederland. Hij behoudt daarnaast zijn directierol met focus op de internationale business, waaronder Aon Global Accounts, Aon’s Global Client Network (Uitgaand), Commodity Trade en Merger & Acquisitions. Weda is nu 17 jaar werkzaam bij Aon.

Armand Hoftijzer (46) is benoemd tot Deputy CBO. Hij was eerder verantwoordelijk voor broking strategy & development binnen Aon Risk Solutions Nederland. Hoftijzer is nu 15 jaar werkzaam bij Aon.

Mario Hooglugt (46) is als directielid verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de strategie en de verdere groei van Aon op het gebied van Health & Benefits. Daarnaast is hij nu ook eindverantwoordelijk voor Aon's Global Client Network (Inkomend), Japan Business, Financial Institutions, Aon Global Risk Consulting en COT. Hooglugt is nu 15 jaar werkzaam bij Aon.

Groei en klantfocus
“Met deze benoemingen koesteren we de jarenlange ervaring en kennis van onze eigen mensen,” zegt Marc van Nuland, directievoorzitter van Aon Risk Solutions in Nederland. “Zo zetten we in op een verdere groei van onze bedrijfsactiviteiten en een scherpere klantfocus.” Hiermee bestaat het directieteam van ARS Nederland uit Marc van Nuland, Rene Mandos, Hans Taal, Stefan Weda, Mario Hooglugt, Michiel van Meer en Rogier Sparreboom.

Beeldmateriaal

Aon plc, genoteerd aan de effectenbeurs van New York (NYSE:AON), is een toonaangevende wereldwijde adviseur op het gebied van risicomanagement, makelaar van (her)verzekeringen en biedt HR-oplossingen en outsourcing services. Onze organisatie heeft wereldwijd meer dan 72.000 medewerkers in ruim 120 landen en heeft maar een doel: het innovatief ondersteunen van klanten op het gebied van risico’s en mensen. We empower results: wij delen onze kennis en data, zodat klanten zich kunnen blijven bezighouden met succesvol ondernemen. In Nederland heeft Aon negen vestigingen met 1.660 medewerkers en maakt deel uit van Aon plc in Londen, Verenigd Koninkrijk. Ga naar www.aon.nl voor meer informatie over Aon en naar www.aon.com/manchesterunited om meer te lezen over het wereldwijde partnership met Manchester United.