UMG Assuradeuren en Jacobs & Brom verder als One Underwriting

Volmachtbedrijven bundelen kennis en ervaring in internationaal label

Rotterdam, 24 september 2018 - De volmachtbedrijven UMG Assuradeuren B.V. en Jacobs & Brom B.V. gaan sinds 1 september verder onder de naam One Underwriting B.V. Het volmachtbedrijf voor zorgverzekeringen van UMG, voorheen uitgevoerd vanuit de rechtspersoon ‘IAK Volmacht B.V.’ heet voortaan One Underwriting Health B.V. De wijzigingen vinden plaats in het kader van de overname van UMG door Aon vorig jaar. Met deze stap bundelen de volmachtbedrijven hun kennis en ervaring.

One Underwriting is een internationaal label van verzekerings- en risicoadviseur Aon. Het volmachtbedrijf heeft de bevoegdheid gekregen om namens 50 risicodragers op te treden. Hierdoor kan de gehele cyclus, van risicobeoordeling, offerte en acceptatie tot aan schadebehandeling, direct binnen het volmachtsbedrijf geregeld worden.

Per 1 september bestaat de dagelijkse leiding uit de volgende leden:

• Ron Gardenier, Chief MGA
  • Barend van der Wall, managing director Portfolio & Quality Management
  • Adri van Leeuwen, managing director Private Lines
  • Eddy Woudenberg, managing director Commercial Lines
  • Ruud Mortel, managing director Motor
  • Noel Geisen, managing director Digital
  • Henk van der Sar, managing director Health

Meer informatie is te vinden op www.oneunderwriting.nl.

Aon plc (NYSE:AON) is een toonaangevende wereldwijde dienstverlener op het gebied van risk, retirement en health. Aon analyseert de personele risico’s en bedrijfsrisico’s, geeft passend risicoadvies, zorgt voor de (financiële) oplossing en staat klanten bij als een incident de bedrijfscontinuïteit bedreigt. Zo helpen wij klanten succesvol te ondernemen.

Aon heeft in Nederland 15 locaties met 2.600 medewerkers en wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers in ruim 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.