Wij zijn Aon

Welkom op Wij zijn Aon. Op deze pagina vindt u artikelen over de mensen die bij Aon werken, hoe we (samen)werken bij het bedienen van onze klanten en hoe we inspelen op actuele thema’s. Ook kunt u lezen wat we doen om als werkgever aantrekkelijk te zijn voor diverse doelgroepen.

Het zijn artikelen met een humaninterest-insteek, waarin de persoonlijke benadering en beleving centraal staan. Zo krijgt u een inkijkje in wie wij zijn. Als organisatie, maar zeker ook als medewerkers of misschien wel potentiële collega’s. Wij zijn Aon is dus voor iedereen die meer wil weten over Aon als bedrijf of als werkgever.

Zo’n twee keer per maand verschijnt er een nieuw artikel op deze pagina. Het is dus de moeite waard om deze regelmatig te bezoeken. Wilt u meer weten naar aanleiding van een van onze artikelen? Neem dan gerust contact met ons op.

Aon Scholarship: een beurs die past bij onze eigen doelstellingen
Met onze propositie International Students Insurance is IPM (International People Mobility) van Aon marktleider op het gebied van verzekeringen voor internationale studenten die in Nederland komen studeren.

Wij zijn Aon: De Future of Work bij Aon
In 2013 is de HRtop100 opgericht, een podium waar de HR-leiders in Nederland met elkaar bepalen hoe ze het vakgebied kunnen innoveren, zodat we slimmer, efficiënter, productiever en gelukkiger werken.

Ruimte voor jong talent
Ervaren medewerkers zijn van grote waarde voor een organisatie. Zeker als je dienstverlening en je processen complex zijn, zoals binnen Aon. Maar te veel focus op alleen die ervaring, is minder verstandig.

Lees het hele artikel

Cyberrisico’s beheersen doe je met de hele organisatie
Dat cybersecurity steeds belangrijker is voor organisaties hoeven we niet meer uit te leggen. Toch hebben veel bedrijven cyber nog niet in hun integrale risico-aanpak opgenomen. Mark Bouman (Cyber Risk & Strategy Consultant) en Larissa Kalle (Cyber Risk Consultant) vertellen wat zij en hun collega’s van Aon’s Cyber Solutions in de praktijk tegenkomen.

Lees het hele artikel

Aon ondertekent SER charter; wat houdt dat in?
Donderdag 10 februari heeft Michiel van Meer namens Aon het SER Charter Diversiteit ondertekend. Door deze intentieverklaring te ondertekenen, committeren werkgevers zich aan hun doelen om diversiteit en inclusie op de eigen werkvloer te bevorderen.